reklama

Návrat Slnka

Je pravé poludnie. Sedím na stoličke, v tieni a oči mám nasmerované na oblohu s azúrovou farbou. Žiadny oblak, iba čisté nebo a slnko. Je to krásny, priam nádherný pocit, že letné dni sa vrátili. Tak aspoň na pár dní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Mám radšej slnečné a horúce dni než tie decembrové (nevravím, že zima nemá svoje čaro, mám ju tiež rád, ale menej). Slnko bolo a je stále považované za symbol nádeje. Je považované aj za nezhasiteľnú a najväčšiu žiarovku pre matku Zem. Je zdrojom energie, života, nádeje, radosti, smiechu ... v podstate všetkého, čo si viete predstaviť. Aj života tejto kukurice. Viete si predstaviť, čím musela prejsť ? Však išla len za svetlom.

Obrázok blogu

Konečne si z kúpaliska vypočujeme hlučné, ale radostné kriky ako z detského ihriska. Radujeme sa všetci, pretože sme začuli predpoveď od Dr. Jozefa Iľka , že tento týždeň sa teploty vyšplhajú ku 38čke. To je teda číslo. Slnečné lúče robia radosť mladým i starším ľudom. Mladí sa tešia, lebo konečne môžu ukázať svoje ''mladé telo'' , dievčatá si vytiahnú svoje minisukne a opália sa, aby si získali aspoň tú bronzovú medailu, kým sa dá. A starší sa tešia, lebo deň sa im začína tak skoro ako chcú (veď málo spia), alebo môžu pracovať dlhšie v záhrade a tešiť sa z dobrej úrody. Iní si len tak jednoducho sadnú pred televízor a v pokoji pozerajú svoje obľúbené seriály. Slnko či neslnko, je im to jedno. Radosť majú aj tí, čo si zaobstarali fotovoltaické panely. Zase ušetria. Ale myslím aj na stavbárov, cestárov a iných, čo pracujú pod holým nebom. Súcitím s nimi, lebo niečo podobné som tiež absolvoval. S návratom leta prišli aj krásne noci. Perzeidy nazývam "padajúci anjeli". Každý si niečo zaželal. Aj ja. Vraj sa to splní, hovoria všetci, tak tomu verím aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Po takom letnom dni sa najviac teším domov, pretože doma máme takú zelenkavú záhradu. Staráme sa o ňu. Polievame ju každý deň, veď studená sprcha po takom dni padne dobre každému, no nie? Tu, v tejto krásnej záhrade, vždy nájdem pokoj a pohodu. Často tam chodím bosý, nech mi matka zem dá trošku svojej sily. Občas len tak trhám burinu alebo si zo záhrady niečo zoberiem pod zub
(rajčiny, uhorky, jablká... čokoľvek). Vždy potešia. Prírodná zeleň, vôňa kvetov či zrelé plody mi dokážu vždy pohladiť dušu. Vždy odcházam ako čerstvo nabitá baterka. Fakt! Som rád, že máme takú záhradu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Minh Nguyen Tien

Minh Nguyen Tien

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujúci človek.Stvorenie.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu